2011. július 6., szerda

Játék Cinellával

Játékra invitált Cinella. Örömmel elfogadtam és arról kellene írni benne, hogy mik voltam gyermekkorom kedvenc ételei.
 Mint azt a többieknél is olvastam mindenkinél meghatározó volt az édesanyja és a nagymamája főztje. Így van ez nálam is bár sajnos főztjük már csak az emlékemben élhet. Mindkettőjüket nagyon régen elvesztettem, édesanyámat már több mint harminc éve, még gyerekkoromban. Főztjére azonban még mindig emlékszem és kísért napjaimban is.
Ilyenek:
rántott csirkecomb rizi-bizivel és tejfölös uborkasalátával
szalontüdő /ez nagyon érdekes, mert én magam soha nem készítem ezt az étel, szerintem nem is tudnám elkészíteni, de az íze valahogy a számban van és szívesen megkóstolnám újra/
zöldborsófőzelék
Nagyimtól szerettem:
mákos tészta
káposztás tészta saját gyúrt tésztából
szilvásgombóc
főzött kakaóba aprított kifli reggelire, hát az isteni volt.

A játék további feltétele volt hogy tovább adjam öt embernek, remélem szívesen veszik tőlem:
Kata
Anik
Mannamari
Timike
Vero

2 megjegyzés: