2011. szeptember 6., kedd

PIF-ajándék Cinellától

Nagy öröm ért ma, megérkezett Cinella PIF-ajándéka. Amikor haza értem csak egy értesítőt találta, hogy mehetek érte a postára. Na gondoltam ez csak holnap lesz, mert mára mást terveztem be. Egyszer csak megjelent a postás és hozta a csomagot újra. Ilyen se történt még soha!!!!
Szilvi nagyon köszönöm, nagy-nagy örömet szereztél nekem, minden nagyon tetszik. A textiltárolóval pedig már egy ideje szemezgetek, csak még nem volt időm rá, hogy nekiálljak varrni egyet magamnak. Íme a szépségek:

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok a szép ajándékodhoz! Szívesen elfogadtam volna én is !

    VálaszTörlés
  2. Margó, nagyon örülök, hogy tetszik a kis csomagom. A posta meg igen gyors volt! :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép dolgokat kaptál! :)

    VálaszTörlés